środa, 10 lutego 2021

wersja eksportowa

Sputnik V, Epivac corona, inna z Rosji w Polsce to nierealny scenariusz, ale chińska szczepionka produkowana na licencji, z składników jak najbardziej . Bo od zera wyprodukować w Polsce szczepionki na COVID chyba nie da się. Nawet jeśli chińska szczepionka ma mniejsza skuteczność to ilościowo można by było nadrobić. To znaczy, nawet nie chodzi o efekt medyczny, głownie żeby znieśli obostrzenia i przestali straszyć ludzi, żeby ruszyła konsumpcja, produkcja, usługi. Uważam, że Azjaci i Ruscy szybciej to ogarnęli bo tam niestety działa to lepiej niż w UE
Tam są mózgi, badania i zaplecze a nie gadanie na internetach to moje zdanie.. i nie jestem rusofobem a mogę nawet być przy tym co odpierdala sie na zachodzie ( miliony czarnych imigrantów..chorób..godziny policyjne itd..zakaz nawet grilowania własnych wędlin..palenia w piecu węglem choć co miliardy on kosztuje i co ci co tam działają mają..mafia..).. Tak wolałem komunę.. Jeśli chodzi o hurtowe partie szczepionki Sputnik to nie jest takie proste. Jest ustawa zabraniająca export szczepionki wyprodukowanej na terenie Rosji aż do czasu zaspokojenia potrzeb krajowych Dzisiaj minister zdrowia powiedziała, że wakcynacja skończy się kwiecień/maj. Te wszystkie szczepionki które wysyłają teraz do ok 25 krajów to szczepionki produkowane na licencji na przykład w Indiach i nie są to milionowe liczby. Więc nie stawiałem by na to że rosyjskie szczepionki pojawia się w Polsce. Inna spawa, ze dopuszczona już trzecia po za Sputnikiem szczepionka, ale nie czytałem jeszcze jakie maja mocy przerobowe jedna z nich na RNK inna na DNK. Ta druga czyli Epivac Corona ma tez skuteczność ok 90, o tej trzeciej którą produkuje centrum Czumakowa jeszcze malo info jest w sieci. Wiem, że robią jeszcze jakaś szczepionkę Lite, będzie bardzo tania, jeden zastrzyk ale immunitet ma być ok 6 miesięcy. Moja rodzina tam na wschodzie już zaszczepiona. Nikt nie miał żadnych powikłań. Szczepią nawet w marketach już. Breszesz paszport i karte ubezpieczeniowa ( taki plastik jak Polski dowód) i szczepią. Czekasz po zastrzyku ok 20 min żeby nie było reakcji alergicznej i dostajesz termin drugiego zastrzyku. Godzina policyjna jest w Holandii i innych krajach UE..też wszystko pozamykane..ale czekajcie..za komuny było źle ;) A potem ten co wygrał dwa razy w totolotka doprowadził do rozwalenia całej gospodarki..reprywatyzacji..a nie..on jak siedział pod płotem przy stoczni..to przecież nie on był z Danusią przy wyspach kubańskich.. Ja pierdziu....cieszę się że uciekłem do Czechów.. (może i tchórze w trakcie 2 Wojny Światowej ale nie dawali (_I_) nikomu kto im obiecywał mogliśmy też z Hitlerem gadać a nie wierzyć w ulotki z Anglii czy Francji a tak nas ro******i...a pozwolili działać tym z którymi nie mieli szans).. p.s poczytajcie sobie statystyki z Izraela. Izrael na dzień dzisiejszy ma zaszczepiono ( dwa zastrzyki) 65,8() populacji. A ilosć zakażonych nie nie zmniejsza się jakoś kardynalnie. To jest ciekawe. Ja uważam, że szczepionka będzie bardziej psychologicznym czynnikiem dla tych co boją się bardziej. Ja w piątek pojadę zrobię test na antyciała, przychodnia robi. Pobierają krew, 70 zł płacisz i masz wynik. Jestem pewien na 90%, że ja i rodzina już przechorowali.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz